Elamuslood

teater, muusika, kunst, kirjandus, film, fotograafia, tants

*** 20. dets. 2013

Filed under: ajas ja ruumis — viinamarjad @ 00:59
Tags:

Olen jõudnud punkti, kus avastan järjest enam, et lihtsad asjad teevad mind õnnelikuks. Materiaalsus on kaduv.

Lähedus teeb õnnelikuks.

Ilusad sõnad ja pikad vestlused.

Siirus.

Avastada, et külmal õhtul koju jalutades on taevas nii selge, et võid kõiki tähti näha.

Hilisel õhtutunnil põleb vastasmajas kaks akent. Sa ei ole oma unetuses üksi.

Inimesed. Sinu inimesed.

Ja võõrad inimesed, kellest saavad sinu inimesed. Sa tunned seda.

Kingitud taim on koduseks saanud ja ajab uusi võrseid.

Leitud laul, mis räägib sinuga.

Lambavill.

Soojus.

Uued mõtted ja leitud mõtted (ja kirjandusest varastatud mõtted).

Kunstid. Mitmuses, sest neid on palju.

Tunne, et sa ei ole läbi kukkunud.

Külm tuul, mis põsed õhetama paneb. Ja siis sooja ruumi astuda.

Unistused (!!!)

*

Inspireerituna:

“The meaning of life is just to be alive. It is so plain and so obvious and so simple. And yet, everybody rushes around in a great panic as if it were necessary to achieve something beyond themselves.”
– Alan Wilson Watts
 

6 Responses to “***”

  1. varsti keeran ära, siis saate teada Says:

    selles postituses on nii palju positiivseid emotsioone, et ma lähen praegu välja ja löön kedagi.
    sest elu ei ole ilus.
    sest öelda, et elu mõte on elada, tähendab öelda, et elul ei ole mõtet.
    take that, allan vatt

    • viinamarjad Says:

      Tahad täpsustada, et mida sa mõtled sellega, et kui elu mõte on elada = elul ei ole mõtet?

      Ps. elu on täpselt nii ilus, kui ilusaks sa selle enda jaoks teed.

      • varsti keeran ära, siis saate teada Says:

        see ei ole ju vastus küsimusele. küsimus on “mis on elu mõte?” ja vastus “elu”.

        ma saan aru, et sa mõtled selle all elust rõõmu tundmist, et kõik need nauditavad asjad ja tunded teevadki elu elamisväärseks. aga see ei ole elu mõtestamine, see on lihtsalt ütlemine, et: “kuule, on jah mõttetu, aga võta sellest parim, mõned asjad on ju head ka”. see on hedonism, mis on minu arust nagu loobumine ja olukorraga leppimine, nö. oma loomaliku/loodusliku rolli täitmine. ja siis me sureme ära

  2. varsti keeran ära, siis saate teada Says:

    stepihunt (ilma lõputa) ja sisyphose müüt on head

    • viinamarjad Says:

      isegi kui sa oleksid küsinud, et mis on elu mõte, poleks ma osanud sulle vastata.. ma ei tea.. ja ma ei tea ka kas ma liigun selle teadmise suunas, aga kas see tõesti loeb?

      mõtlesin nüüd, mida sulle vastu kirjutada ja meenus see:

      “Some people are so broken, they get mad at you for being whole.

      ole mõnus!

      • varsti keeran ära, siis saate teada Says:

        see on õige jah. ma hakkasin ise ka mõtlema miks ma siin üldse pasundan


Lisa kommentaar

