Elamuslood

teater, muusika, kunst, kirjandus, film, fotograafia, tants

Ajaviiteks 28. sept. 2011

Filed under: ajas ja ruumis — viinamarjad @ 15:07
Tags: , ,

Istun Revalis ja mu kõrval pusib üks väike marakratt oma koduste ülesannete kallal. Istub siin täitsa üksi, sööb šokolaadi eklääri. Arvan, et ta on mõne tähtsama nina (või siis muu töötaja) laps, sest üks püsikunde (Rauno, see välismaa mees!) just ütles talle tere. Tagasi koduste ülesannete juurde, arvud saavad kirja aga tänu kalkulaatori ekraanile. Vot teile nalja! Ma arvan, et ta on umbes 8 ja mina samas vanuses lahendasin kõik oma liitmised ja lahutamised peast. Ja veel nautisin seda. Aga see selleks. Tegelikult ma tahtsin öelda, et ta on nii vahva. Ma ei oska seletada miks. Vahva sellisel väikse lapse moel. Moel, mil see ei vajagi seletamist. Sa lihtsalt näed seda ja see teeb sinu tuju ka heaks.

Tänaval tuli minu juurde üks Hare Krishna, kes rääkis minuga vene keeles. Ma ei jäänud seisma ja ütlesin, et ei taha talt raamatuid. Järgmine Krishna aga suutis mu kinni pidada. Vestlesime oma viis minutit inglise keeles ja ta suutis mulle niivõrd positiivse mulje jätta. Stanislav, Lätist, aga elab Eestis. Ta ütles, et talle meeldib siin, aga inimesed on kohati igavad. Kõik on üks hall mass ja talle meeldis, et ma naeratavana ja huvitavate sukkadega (http://www.besty.ee/charlied.html) kohe silma paistsin. Rääkisime veel veidi krishnadest ja nimedest ja muust ja ta suutis mulle nii hea tunde tekitada. Positiivse energia vahetus.

Miks ma otsustasin selle kõik siia kirja panna? On täiesti võimalik 15 minuti jooksul endale hea tuju tekitada, kui jälgid inimesi enda ümber. Isegi kui nad on võõrad. Alati leiab midagi positiivset ja tavaliselt inspireerivad nad mind mingil määral. Kas oma lihtsuse, positiivsuse, ekstravagantsuse või muuga. Inimesed. Ilusad ja head.

/Võib täheldada, et ma olen jälle oma selles staadiumis, kus elu on lill ja armastan inimesi ja nende olemisi enda ümber./

 

One Response to “Ajaviiteks”

  1. triin Says:

    kui ilus seda viimast mõtet lugeda küll on. teed mu rõõmsaks:)


Lisa kommentaar

