Elamuslood

teater, muusika, kunst, kirjandus, film, fotograafia, tants

Reisijutte ja siseheitlusi 8. märts 2011

Filed under: ajas ja ruumis — viinamarjad @ 22:25
Tags: ,

Kodust-väljas keskkonnad tekitavad minus huvitavamaid mõtteid. Tekitavad tunde, et tahaks kõike endasse haarata ja üles kirjutada. Ma ausalt kirjutasin Hispaanias olles rohkem, kui viimase kahe kuu jooksul. Nii palju emotsioone, mida hiljem meenutada ja läbi loetu taas läbi elada.

Barcelona oli rohkem minu linn kui Tallinn. Inimesed olid vabad. Tänavatel tuli vastu tuhandeid inimesi, keda ma polnud kunagi näinud ja ei näegi tõenäoliselt enam kunagi. Eestis on iga nurga peal keegi tuttav ringi hiilimas. See on hea ja halb üheaegselt. Alati võib ringi luusima minna ja mõnda tuttavat näha, kellega muidu teed vast ei põrkuks. Samas tahaks vahel üksi luusida ja mitte kedagi kohata, sest tahaks omi mõtteid mõlgutada koduseintest väljaspool.

Reis tekitas minus tunde, et ma ei taha veel ülikooli minna ja edasi õppida. Tahan maailma näha. Ülikooli saab alati minna ja oma teadmisi saab vahepeal ka muud moodi täiendada. Inimesed, keda Barcelonas kohtasin, inspireerisid mind. Nad olid oma mõtted ja plaanid teoks teinud. Samastusin sellele, sest olime Bettiga oma Hispaania reisi teoks teinud, aga tundsin, et pole pooltki nii palju näinud ja teinud kui olen tahtnud.

Lemmikpaigad Barcelonas:

  • Rand, rannajoon, vesi, sadam
  • Montjuici ümbrus ja Miro muuseum
  • La Rambla oma kaootilisusega
  • Park Güell
  • Yellow Nest hostel oma suurepäraste inimestega (!!!)
  • Kõik muud kohad, mis naeratama panid

Mida igatsesin kõige rohkem:

  • Korralik sai, leib ja toidupood (Eesti toidupoed hellitavad oma valikuga ära, päriselt ka)
  • Oma rattaga oleks hea olnud ringi kimada
  • Piimatooted -> kohukesed, hapukoor
  • Kogu muusika, mida mul kaasas polnud, aga mis käis mu peas asuvas jukeboxis

Ma ei saa öelda, et sõpru nii väga igatsesin, sest ma teadsin, et tagasi tulles on mul taas aega nendega pikalt jutustada ja mida iganes ette võtta.

Hea on olla ja samas kurb on olla.

 

Lisa kommentaar

