Elamuslood

teater, muusika, kunst, kirjandus, film, fotograafia, tants

Isiklik #13 /neile keda ammu pole näinud 26. okt. 2010

Filed under: ajas ja ruumis — viinamarjad @ 13:26
Tags:

Majaesised puud on täis tihaseid. Võib-olla ei olegi täis, aga need kaks, kes enne mu akna taga istusid ja sisse piilusid täidavad oksi just seal kuhu mu pilk rändab. Jahe on. Väljas ja toas ka kui ma radiaatorit mõnda aega pole sees hoidnud. Kõht valutab. Sügisene tõbisus on kallal. Endiselt õnnelik vaatamata sellele. Eile tööl tuli ette äpardusi ja viimase hetke jooksmist, aga see on ka okei. Tänane on kiire alates sellest hetkest kui uksest välja astun djembe õlal. Rock Cafes on Biffy Clyro ka ja mul on piletid rahakoti vahel. Üks mulle ja üks Karinile. Ja Lizethi kampsun ripub mu toas, sest tal polnud seda eile kuhugi panna ja leidis, et minu kotis on sellele palju rohkem ruumi. Olen viimasel ajal jälle liiga palju Apollo raamatupoodi külastanud ja seal oma rahakotti tühjendanud. Natuke süümepiinu on, aga samas ei peaks. Raamatud pakuvad palju ka aastate pärast. Neid saab korduvalt lugeda ja teistelegi lugeda anda. Vaheaeg on, aga ma tunnen nagu tegemisi oleks sama palju ainsa vahega, et hommikul saan kauem magada. Igatsen paljusid inimesi näha, kes mööda Eestit ja ilma laiali on. Sügisvihmad meeldivad. Lumenatuke mis vahepeal sadas meeldis ka, aga tal on aega veel. Talviti igatsen ma vihma. Kuid lumega on kõige mõnusam teed juua ja teki all raamatut lugeda. Lugesin enne Veiko Tubini blogi, mis mind alati naeratama paneb. Ilusad sõnad. Leiate veidi altpoolt vasakult koha kuhu klikkida, et ka lugeda. Hea on olla. See on vist põhiline. Tahaks emaga rõdul kohvitada. Samas suures toas on ka päris mõnus. Tahaks, et keegi mulle hommikul pannkooke teeks. Mari pühapäeval rääkis kuidas äratati lausega “pannkoogid on valmis”. Omaette elamisel on see viga vist, et kui ise laisk oled ja korterikaaslane ka siis ega keegi eriti pannukaid pühapäeva hommikul ei tee.

Ma ei oska kuidagi lõpetada. Kas tahangi.

 

2 Responses to “Isiklik #13 /neile keda ammu pole näinud”

  1. Piia Says:

    Mina igatsen sindki ja tundub, et aeg ja võimalused töötavad me vastu..


Lisa kommentaar

