Elamuslood

teater, muusika, kunst, kirjandus, film, fotograafia, tants

Tärnid ja punktid ja komad 23. sept. 2010

Filed under: ajas ja ruumis — viinamarjad @ 22:51
Tags:

Minu armastus kaasaegse tantsu vastu kasvab iga päevaga üha enam ja täna peale trenni tabas mind loomise vajadus. Siiani mõtlen, kas hakkan joonistamist arendama või kirjutan või tantsin kodus edasi või ma ei teagi… Seda tunnet pole mul päris pikalt peal olnud, aga see meeldib mulle.

 

2 Responses to “Tärnid ja punktid ja komad”

  1. Rärr. Says:

    Mul tuli, kui käisin Ene-Liis Semperi loengus.


Lisa kommentaar

