Elamuslood

teater, muusika, kunst, kirjandus, film, fotograafia, tants

Segapuder 8. sept. 2010

Filed under: ajas ja ruumis — viinamarjad @ 19:51
Tags:

Üritan peagi heaks teha oma postituste vähesust. Kiired vahemärkused aga sellest 2010 aasta septembrist:

-homsest alustan tööd teatris NO99

-Fine5 tantsukool on täpselt see, mida seni otsinud olin, aga leidnud polnud

-koolis olen uskumatult tubli siiani olnud ja see on end ka ära tasunud (ei pea homme vene keelde minema ühena kahest inimesest) + olen uskumatult uhke, et vene keelega see aasta kergemini on alanud kui eelnevalt (ma saan isegi aru!!!)

-inimesed mu ümber on ilusad ja head

-tahaks Tartusse Raunole külla minna

-olen armunud kokkamisse, see paneb mind naeratama

-kohv on argihommikutel asendamatu nagu ikka (see kooliaasta aga kuidagi rohkem kui muidu)

-pole vaja asju üle mõelda, küll nad lahenevad (lõpuks ikka)

 

Lisa kommentaar

