Elamuslood

teater, muusika, kunst, kirjandus, film, fotograafia, tants

Leiunurk 2. aug. 2010

Filed under: ajas ja ruumis — viinamarjad @ 15:01
Tags: ,

Piia ma arvan, et sulle meeldib.

Kindlasti ka paljudele teistele, aga ma mõtlesin esmalt sinule.

 

3 Responses to “Leiunurk”

  1. Piia Says:

    Jälle midagi, millest kinni haarata !

  2. Andrea Says:

    väga lahe pilt! panin selle omale desktop’iks mõneks ajaks 😉
    ja ma lihtsalt PEAN mainima, et sul on väga lahe blogi, sul on õigus, wordpressis on tõesti kiftid taustad. aga mitte see ei ole kõige lahedam, vaid su postitused on need, mis on TÕESTI lugemist ja vaatamist väärt. su kirjutised inspireerivad mindki kirjutama. aga mitte praegu, varsti…;)

    • viinamarjad Says:

      Mul on hea meel, et sa seda ütlesid! Tunnen end meelitatuna, et minu väike elamuslugude jagamine sind inspireeris. Varsti näeme-räägime-jagame ja aitäh Hiiumaale tuleku eest!


Lisa kommentaar

