Elamuslood

teater, muusika, kunst, kirjandus, film, fotograafia, tants

Isiklik #11 – polaroidi eri 20. juuli 2010

Filed under: ajas ja ruumis — viinamarjad @ 11:32
Tags: ,

03.07 Brüsseli aatomi mudel

04.07 Brugges kanalil sõidu pealt tehtud, seal oli üks kuradi vinge maja, mida ma üritasin tabada

04.07 Brugge – polaroid otsustas mäkra mängida ja ilusa pildi asemel mulle ufonaudi täpid keset pilti jätta

04.07 Brugge rongijaamas – ma unistan, et Eestis oleks ka peagi nii palju rattaliiklust kui Belgias ja rattateed tehtaks korda ja rattaparklaid oleks rohkem ja… Oh unistused…

05.07 kui hoolikalt vaadata näete seal mööda teed tulemas tervet hulka rattureid – Tour de France’i Belgia etapi algusega on tegemist

05.07 veelkord veidi Tour de France’i etapi algust, ma ei tea mis värk nende ufotäppidega on endiselt(?)

08.07 või 09.07 Ardus minu toa aknast tehtud polaroid. Feilis.

09.07 mina Rotermanni kvartalis – aitäh Bettile jäädvustamise eest!

*

Üldiselt mulle siiski see must-valge first flush misiganes film ei meeldi. Tahaks tavalist värvilist ja siis tulid ka kõik pildid välja, mis vaja. Seekord jäin kaheksast pildist rahule vaid kolmega ja siiani pole pihta saanud, miks need täpid osadele piltidele tekkisid.

 

Lisa kommentaar

