Elamuslood

teater, muusika, kunst, kirjandus, film, fotograafia, tants

Isiklik #9 – Vihmane 18. juuni 2010

Filed under: ajas ja ruumis — viinamarjad @ 23:14
Tags: , , ,

Täiesti ootamatult hakkas sadama paduvihma, mida ma isegi aknalt märjaks saamata nautida ei saa. Nüüd on see hetk, kui tunnen rahulolu, et täna õhtul kuhugi välja ei läinud. Kuum tee ja Jan Kausi viimased hetked veel ootamas. Enam ei jaksa rambo olla mõnda aega – lammutasin vana riidakapi laiali eile (uskuge mind, raske oli) ja täna panin uue kokku. Vahepeal olen vana juppe taspaisi alla vedanud – viies korrus on paras killer vahel ikka. See-eest aina suurem rahulolu võtab võimust, et LÕPUKS bambusest kapi kokku panin. Ta ootas mind juba kuskil kaks kuud nukralt pappkarpi suletuna.

*

Suvi on alanud Tartu ja Pärnu ja Reiu ja imeliste inimestega.

*

Minusugustele vihmanautlejatele üks suurepärane lehekülg: http://www.rainymood.com/

(pilt: tumblr)

Ps. väljast imbub tuppa imelist vihma lõhna.

 

4 Responses to “Isiklik #9 – Vihmane”

  1. Rauno Says:

    tahaks seda sinu vihma lehte nähad. mäletad ju küll. see, kus sa vihmaolevusi kirja panid..

  2. viinamarjad Says:

    Kui ma selle üles leian + mul peaks see arvutisse ka sisse skännitud olema. Kui leian siis saadan?

  3. Kui ma selle üles leian + mul peaks see arvutisse ka sisse skännitud olema. Kui leian siis saadan?
    +1


Lisa kommentaar

