Elamuslood

teater, muusika, kunst, kirjandus, film, fotograafia, tants

Üleskutse 20. mai 2010

Filed under: ajas ja ruumis — viinamarjad @ 12:31

Kallid vanemad naisterahvad ühistranspordis.

Kui te näete, et ka mina olen samas peatuses väljumas, siis te ei pea mulle oma rindadega selga hüppama.

Aitäh!

 

5 Responses to “Üleskutse”

  1. Liise Says:

    Haa haaa, ülihea lissalt!! 😀 panin ikka paraja naeru maha ja sa pane teine üleskutse minu eest ka kohe maha 😀

  2. Rauno Says:

    olgu

  3. johanna ema Says:

    Arvestades memmede rinnapartiid = Q taset ,ei loe nad sinu ülekutset internetis ,parem pane oma seljale silt selle tekstiga :minu ema ei luba mind rindadega rünnata.

  4. elisa õde Says:

    tahax ka midagi tarka panna, aga ei oska. Memmed jätke mu pisiõde rahule!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  5. Väärt üleskutse! Ka mina vaevlen tihti sellise probleemi käes 😦


Lisa kommentaar

