Elamuslood

teater, muusika, kunst, kirjandus, film, fotograafia, tants

Isiklik #6 26. apr. 2010

Filed under: ajas ja ruumis — viinamarjad @ 17:54
Tags: , , ,

Haapsalus oli zombie paraad, milles Heleni ja Villuga osalesime.

Minu pilte saab näha siit: http://picasaweb.google.com/elisajohanna1/HOFF#

Kohapeal oli fotograaf Andrus Noorhani (andy.ee), kes meist vingeid pilte tegi:

Laupäeval klõpsisin veidi Vabalaval ka. Neid pilte saab samuti Picasast näha. Huvilised saavad eelmise lingi abil kätte küll.

Tegelikult jälgisin ma täna inimesi oma rumaluses. Ja tähelepanuvajaduses. Kohati naljakas, kohati masendav vaatepilt. Vahel oleks targem suu kinni hoida, kui sealt nagunii midagi asjalikku välja ei tule. Lisaks ei hakka ma mõnedest käitusmismustritest vist kunagi aru saama. Ja parem ehk ongi, seda vähem on võimalust, et need mind tabavad.

Rattaga kooli minnes ei osanud aega arvestada. Jõudsin terve kooliaasta jooksul rekordaja teha: 7.43 olin JUBA kooli ees. Läbi pooltühja koridori oma kapi juurde minnes hakkas veidi naljakas isegi.

Bah.. Ma tean, et olen viimasel ajal palju teatris käinud, aga tahaks veel ja veel ja veel. Tänane õhtu oleks ideaalne rattaga kuhugi Krahli ette sõitmiseks ja mõne etenduse vaatamiseks. Näiteks Mehed Lumes uuesti üle vaadata ja aina uusi pisiasju märgata, mis seest naeratama panevad.

 

Lisa kommentaar

