Elamuslood

teater, muusika, kunst, kirjandus, film, fotograafia, tants

Isiklik #5 11. apr. 2010

Filed under: ajas ja ruumis — viinamarjad @ 22:17
Tags: , , , , ,

Naljakas, kuidas inimesed, keda sa pidasid niiöelda enda inimesteks, suudavad niivõrd palju pettumust valmistada. Viimase nädala jooksul olen seda mitmeid kordi tunda saanud.

Eelnev nädal on vaatamata pettumustele siiski ka mind uuesti rajale tõuganud. Torman mööda linna ringi tehes asju, mis mulle midagi tähendavad ja mida ma tõesti ise teha tahan. Ja see juba on midagi. Olen palju rohkem sotti saanud endast ja teistest ja asjadest, mida ma tõesti naudin.

Pildilisa traditsioon jätkub. Esiteks lisan kaks pilti, mis ma kunagi ammu Ardus tegin. See oli selle talve esimene lumi, kui ma ei eksi.

Üldiselt on see kuradi naljakas, et talve ootuses ootame me maha paksu kohevat lumevaipa, et siis paari kuu pärast kiruda selle olemasolu. Siis tuleb kevadigatsus ja lumeving peale.

Märtsi kuust mõned pildid veel.

Koristamine sujus ka täitsa ilusasti. Don’t get me wrong, asjad olid seal vaid ajutiselt nii – kuni ma põranda tolmuimetasin ja pesutasin.

Kaks vasakpoolsemat virna on minu jagu, parempoolne laenatud kraam.

Koogimöll.

Elis sai mult kirja.

Et juuksed pärast kokkamist kui praekartulid ei lõhnaks. Olid põhjused hõkahõka.

Tsekkige jalga + teip hoidis tätoveerimise tõttu seal olnud paberit.

Kui juba mainida, siis peaks näitama vist ka:

Oma kalli Häldiga. Ülejäänud pildid sellest seeriast on liiga kohutavad (kohutavalt naljakad ka muidugi), et neid avalikkuse ette tuua.

 

4 Responses to “Isiklik #5”

  1. triin Says:

    Pean sind oma inimeseks,

    just so you know.

  2. triin Says:

    a ära heida meelt. seda suurem on rõõm mõne aasta pärast neist inimesist, kes ikka alles on. usu-usu:).

  3. triin Says:

    ja meistriteos on hea. ilmselgelt oled üks vähestest kohatud inimestest, kes nii maitsekalt enda ihu ehtida oskab. olen lummatud.

  4. viinamarjad Says:

    Aitäh Triinud. Vahel on tunne, et kirjutan tühja, tagasisidet on tore saada 🙂 Ja eks need inimesed, kes jäävad ongi need õiged ma usun!


Lisa kommentaar

