Elamuslood

teater, muusika, kunst, kirjandus, film, fotograafia, tants

Just Say Yes 4. apr. 2010

Filed under: ajas ja ruumis — viinamarjad @ 01:10
Tags: , , , ,

Olgu. “Yes Man’i” vaatama hakates olin ma üpris skeptiline. Mulle sellist tüüpi filmid enamasti ei istu, aga otsustasin, et väsimuse ja jäätisekausiga on see ehk ideaalne.

Rutiinis elav Carl (Jim Carrey) ütleb kõigele oma elus ei. Leiab vabandusi, et vältida sõpradega kokku saamist ja tööl olles lükkab tagasi kõik laenutaotlused. Sattudes seminarile, mis õpetab kõigele Jah ütlema muutub tema elu. Selline tüüpiline stsenaarium kas pole? Minu jaoks rikkus selle ilusa asja ära vahest see, et tuli sisse veel tüüpilisem pööre ja lõpp. Naine, kellesse ta on armunud, saab teada jah-kultusest ja nad lähevad tülli ja blablabla. Happy ending on ikkagi. Poleks uskunudki.

Veidi motiveeris küll rohkematele asjadele jah ütlema, kuid tasub meeles pidada, et ei tasu üle pingutada.

Mis mulle meeldis: Zooey Deschanel – täiesti võrratu naisnäitleja. Kuigi võib-olla meeldivad mulle rohkem tema spontaansed rollid, aga mis seal ikka. Ta istub sinna, kui valatult.

 

Lisa kommentaar

