Elamuslood

teater, muusika, kunst, kirjandus, film, fotograafia, tants

Isiklik #2 13. märts 2010

Filed under: ajas ja ruumis — viinamarjad @ 23:29
Tags:

Ma olen täielik seemne- ja pähklifanaatik. Praegu istun kooritud päevalilleseemne pakiga Ardus ja unistan kuivatatud kõrvitsaseemnetest. On see normaalne?

ps. võite mingeid uusi huvitavaid pähkli/seemne sorte soovitada.

ps2. wordpressi statistika näitas mulle, et päeval, mil tegin esimese isikliku sildiga postituse oli mu blogi vaatamiste arv kolmekordne (võrreldes teiste jahumistega).

 

2 Responses to “Isiklik #2”

  1. viinamarjad Says:

    Ma kujutan su rahulolu praegu ette


Lisa kommentaar

