Elamuslood

teater, muusika, kunst, kirjandus, film, fotograafia, tants

Geeniused 23. veebr. 2010

Mind on viimased päevad vaevanud mõte, et miks paljud mu lemmikud geeniused oma elu varakult lõpetanud on. Mu lemmik disainer Alexander McQueen. Joy Divisioni vokalist Ian Curtis. “Arbuusisuhkrus” autor Richard Brautigan. Muusika tunnis hakkas uuesti painama. Teemaks oli Robert Schumann, kes üritas enesetappu sooritada jääkülma Rein’i jõkke hüpates. Ta suri küll hiljem vaimuhaigena (selles ma ei ole kindel kuidas täpsemalt), kuid siiski. Suitsiidilembelised geeniused oma teoste ja töödega kummitavad mind juba viimased kaks nädalat. Veider. Eriti arvestades fakti, et ma ise suitsiidi ei usu. Minu arust on see alla andmine. Argpükslikkus.

Polnud just kõige positiivsem algus uuele blogile, aga nagu öeldakse: mis meelel, see keelel.

 

Lisa kommentaar

